Časté otázky

V prípade, že máte viac otázok, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.

FAQs

Please have a look at our frequently asked questions.

Doručenie a poštovné

Ako dlho trvá doručenie?

Tovar máme skladom, aby sme Vám ho mohli odoslať čo najskôr. Tieto produkty sú označené značkou “Skladom” a odosielame ich do 24 hodín.

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s číslom zásielky vášho balíka.

Máte tiež možnosť sledovať svoju objednávku na účte zákazníka. (Sledovanie zásielky)

Ak váš predpokladaný dátum dodania uplynul a nedostali ste objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis tu.

Platby

Aké sú možnosti platby?

Platbu môžete zrealizovať jednoducho dobierkou pri prevzatí zásielky, platba cez paypal alebo platobnou kartou.

Pokiaľ Vám z akéhokoľvek dôvodu nemôžeme poslať niektorý tovar, ktorý ste si objednali, túto čiastku Vám vrátime na účet.

 

 

Je platba kartou bezpečná?

Všetky platby sú bezpečné. Údaje sú odosielané v šifrovanej podobe SSL. Pre platbu kreditnou a debetnou kartou je treba zadať CVV (Card Verification Value), kód vytlačený na karte, ktorý slúži ako bezpečnostné opatrenie pri realizácii transakcie elektronického obchodu.

Objednávky a reklamácie

Môžem svoju objednávku zrušiť?

Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, môžete, po prihlásení do svojho účtu, objednávku až do okamihu odoslania z nášho skladu zrušiť. Po odoslaní zásielky už nie je možné objednávku zrušiť.

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s číslom zásielky vášho balíka.

Máte tiež možnosť sledovať svoju objednávku na účte zákazníka. (Sledovanie zásielky)

Ak váš predpokladaný dátum dodania uplynul a nedostali ste objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis tu.