FAQs
Please have a look at our frequently asked questions.
Doručenie a poštovné
Ako dlho trvá doručenie?
Tovar máme skladom, aby sme Vám ho mohli odoslať čo najskôr. Tieto produkty sú označené značkou “Skladom” a odosielame ich do 24 hodín.
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s číslom zásielky vášho balíka.
Máte tiež možnosť sledovať svoju objednávku na účte zákazníka. (Sledovanie zásielky)
Ak váš predpokladaný dátum dodania uplynul a nedostali ste objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis tu.
Platby
Aké sú možnosti platby?
Platbu môžete zrealizovať jednoducho dobierkou pri prevzatí zásielky, platba cez paypal alebo platobnou kartou.
Pokiaľ Vám z akéhokoľvek dôvodu nemôžeme poslať niektorý tovar, ktorý ste si objednali, túto čiastku Vám vrátime na účet.
Je platba kartou bezpečná?
Všetky platby sú bezpečné. Údaje sú odosielané v šifrovanej podobe SSL. Pre platbu kreditnou a debetnou kartou je treba zadať CVV (Card Verification Value), kód vytlačený na karte, ktorý slúži ako bezpečnostné opatrenie pri realizácii transakcie elektronického obchodu.
Objednávky a reklamácie
Môžem svoju objednávku zrušiť?
Pokiaľ ste nakupovali ako registrovaný zákazník, môžete, po prihlásení do svojho účtu, objednávku až do okamihu odoslania z nášho skladu zrušiť. Po odoslaní zásielky už nie je možné objednávku zrušiť.
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s číslom zásielky vášho balíka.
Máte tiež možnosť sledovať svoju objednávku na účte zákazníka. (Sledovanie zásielky)
Ak váš predpokladaný dátum dodania uplynul a nedostali ste objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis tu.